onsdag den 20. februar 2013

Leropgave

Jeg har idag været i gang med at lave en ting der er, det som det er! Jeg startede ud med at ville lave en beholder til salt, sukker eller sådan noget. Jeg blev dog træt af at lave den samme længde pølse og så endte det med at blive til en vase, tror jeg nok. Man kan nok diskutere om det er hvad den ligner, da jeg ikke helt ved hvad den ligner :) Men jeg kommer til at bruge den som vase, hvis den lykkedes at rakubrænde. 
Som man kan se, valgte jeg at prøve pølseteknikken af. Det var forholdsvis nemt at gå til, men den store kunstner er jeg ikke. Jeg tror, at jeg næste gang vil prøve pladeteknikken af. 



Jeg startede med at lave en gang slikker.
Dernæst lavede jeg bunden og gjorde den klar til at samle med den første pølse.

Så er både bund og pølse klar til at at blive samlet.

Der rulles PØLLE.
Efter et styks pølse.
Jeg vil mene, at jeg kom ind i en flowtilstand, og ikke tænkte på at tage billeder overhovedet, derfor har jeg ikke flere billeder af selve processen. Men her er resultatet.
Nu står den og tørrer sammen med kuglen, der skal brændes på næste indkald.
Et sidste billed af vidunderet :)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar